kam sap nee dah..cause sudi lawat blog nie kalu suka cakap suka k....sayang korang

Friday, 1 June 2012

Serabut #$%^#@

Asalamualaikum ^^ peace yo!!! Anyeong hasemika chingu !!!!

  HUH !! aku baru sahaja mengeluarkan keluhan yang amat berat . Entahlah aku dah serabut tahap tertinggi sekarang ni . Malas aku nak ceriter pasal masalah aku tu . Nanti tak pasal-pasal kena buat novel nanti . Aishhh !!! hah tu dia lagi . Aku tau tak baik kita mengeluh ni tapi dengan keluhan nilah aku rasa kurang sikit bebanan ni . Memanglah ianya tak mengubah sedikit pun masalah aku .
 
   Untuk pengetahuan korang aku tengah serabut nak pilih U swasta ni . Kalau aku nak pilih Lim Kok Wing takut mahal pulak . Ye lha aku ni bukanya orang berada . Tak nak susahkan parents aku . Kalau MMU pulak cos dia aku tak minat . Nak mintak univercty kolej KLMU kos journalism ... entahlah tak sure ....

Yang aku tahu aku ni minat menulis.. Novelis wanna be . Tapi susahlah aku masih tk berapa pasti lagi . Baik aku buat sembahyang hajat . Aku harap korang semua doakan aku berjya . Tak kiralah kat mana kite belajar sekalipun yg penting kita berjaya . Ameen :)


No comments:

Post a Comment

MY BANNER