kam sap nee dah..cause sudi lawat blog nie kalu suka cakap suka k....sayang korang

Monday 19 March 2012

Puisi .. 'A'

ku terima ..
dan ku redho...
jika itu yang tercoret buatku ....
tapi mampukah aku redho dan ikhlas sepenuh jiwaku....
mampukah aku terus membohongi hati dan menidakkan takdir ...
Takdir tidak mungkin dimungkiri .... :)

dari dulu lagi aku danbakan kamu...
ku selalu ingin memilikimu ...
tapi aku takut kau ada yang laen ...
dan kau tinggalkan ku...
sesungguhnya aku tidak mahu yg laen ...
ku cuma mahukan mu ....
sudikah kau menghiasi hati ini ...
sudikah kau menghiasa slip spm ku wahai 'A'  ;)

Air mata duka yang selalu mereka juraikan. ..
duka dan lara sentiasa menjadi peneman hati mereka ....
maafkan aku kerna tidak bisa menghapuskannya ...
tapi untuk kali ini akukan hapuskannya
dengan kejayaan yang mereka dambakan ...
isyaAllah result spm menadi hadiah terbaik buat mu .. ayah dan ibu ...

No comments:

Post a Comment

MY BANNER