kam sap nee dah..cause sudi lawat blog nie kalu suka cakap suka k....sayang korang

Saturday 28 May 2011

Terima Kasih !!!!

Episod demi episod silih berganti.Detik pula berputar pergi.Tapi aku masih membatu disini.Sering kali aku tersungkur dan takut bagiku untuk tersungkur lagi.Bukannya aku berputus asa tapi aku takut untuk tersungkur buat sekian kalinya.Disaat aku tersungkur ada seorang insan yang telah menghulurkan tangannya tuk memberi bantuan.Aku sambut dengan harapan yang menggunung..dan kini aku dapat berdiri kembali.Kalau dulu aku takut untuk berlari tapi sekarang aku berlari untuk mengejar impianku di menara gading.Aku berjanji apabila kita bertemu akan ku bawa segulung ijazah buat tatapan mu guru                     

                                              SELAMAT HARI GURU                                                           

No comments:

Post a Comment

MY BANNER